Kadife Kaplı Sünger

Sinema salonları tasarımlarına, tasarım katın. Akustik süngerlerin üzeri akustik kadife kumaş ile kaplayabilirsiniz. Ses yalıtım özelliği etkili olup, ofis ve evleriniz için vazgeçilmez bir üründür. Profesyonel bir kaplama olan bu kadife kaplı akustik sünger, tüm sinema salonları için ekonomik ve kaliteli bir çözümdür. Akustik süngerlere alternatif renkli olarak üretilen yüzeyi ipeksi ses yalıtım süngeri olarak bilinmektedir. Yüzeyi değişik formlarda ve düz olarak üretilebilen ipeksi akustik süngerler, ses emici ve akustik düzenleme sağlayan ses yalıtım süngerlerden birisidir. İpeksi akustik ses emici yalıtım süngeri, sesi emerek ses kalabalığını ortadan kaldırır ve etkili bir ses yalıtım özelliğine sahiptir.
kadifekapliakustiksunger
Yüzeyi değişik formlarda ve düz olarak üretilebilen ipeksi akustik süngerler ses emici ve akustik düzenleme sağlar. İpeksi Kadife Kaplı Akustik Sünger ses yalıtım süngeri sesi emerek başınızı ağrıtan sizi rahatsız eden seslerden sizi korur.Akustik süngerlerin kullanım alanı tahmin edebileceğinizden çok daha geniştir. Bizim amacımız ses yalıtımı ve akustik düzenlemelerde kullanımını sağlamaktır. Yeni ipeksi ses emici süngerin özellikleri diğer süngerlerden pek farklı değildir. Sadece yanma geciktirici ipeksi olması diğer süngerlerden ayırıcı özellikleridir. Kendinden yapışkanlı olanları da mevcuttur.Bordo, lacivert, yeşil ve kırmızı renkleri renk kategorileri arasındadır.

Bir Cevap Yazın

