Ses Yalıtımı Nedir

Ses yalıtımı işlemleri evler ve ticari alanlar için nasıl vazgeçilmez bir uygulama ise hastaneler için de olmazsa olmaz durumlar gerektirmektedir. Özellikle de Emar odaları için ses yalıtım işlemlerinin uygulanması gerekir. Bu alanların dışında ise ameliyathanelerde, hasta odalarında ve yoğun bakım ünitelerinde kesinlikle ses yalıtım işlemlerinin uygulanması gerekir. Bu uygulamaların ise profesyonel ekipler ve kaliteli malzemeler ile yapılması gerekir. Çünkü Çin piyasasından gelen birçok ses yalıtım malzemesi son derece kalitesiz işlevler sunmaktadır. Bu kalitenin arttırılması ve ses yalıtım malzemelerinin işlevselliğinin tam sağlanması için Avrupa standartlarında üretilen malzemelerin kullanılması gerekmektedir. Aksi takdirde bu kalitesiz ürünlerin kullanılması sonucu istenen ses geçirmezlik özelliği alınamayacaktır.
sesyalitiminedir
Hastanelerde uygulanması gereken ses yalıtım malzemeleri anti bakteriyel ürünler olması gerekir. Bu alanlar mikroplardan arındırılmış alanlardır. Bu yüzden de bakteri üretimi kesinlikle olmayan ses yalıtım süngerleri kullanılmalıdır. Hastanelerde uygulanan ses yalıtımı sistemlerinin üstüne alçı panlar çekilerek süngerler kapatılmalı ve sağlıklılık boyutları bu şekilde arttırılmalıdır. Her alanda kullanılan ses yalıtım malzemeleri gibi hastanelerde kullanılan yalıtım süngerleri de ateşten etkilenmeyecek ve alevleri yürütmeyecektir. Bu sayede de yangın büyümesi söz konusu dahi olmayacaktır.
sesyalitiminasilolur
Hastanelerde uygulanacak olan ses yalıtım sistemleri, öncelikle duvarlara uygulanacaktır. Duvarların ardından ise tavanlara ve zeminlere uygulanacaktır. Bu sayede hem dışardan gelen gürültüler kesilmiş olacak hem de bina içerisinde olan ses akışları kesilecektir. Hastanelerde bu ses yalıtım işlemlerinin uygulanması hasta sağlığı açısından ve doktorların çalışma performansları bakımından oldukça önemlidir. Çünkü en ufak bir ses ve gürültü hastayı oldukça fazla etkileyeceği gibi doktorların da çalışma performanslarını olumsuz etkileyecektir. Bu yüzden ses yalıtım sistemlerinin olmazsa olmaz alanlar yarattığı yerlerin başında hastaneler gelmektedir.

Bir Cevap Yazın

